0
  • Δεν υπαρχουν ειδη στο καλαθι

0
  • Δεν υπαρχουν ειδη στο καλαθι

Συχνές Ερωτήσεις

Εγγραφή

Ξέχασα το password μου στο Primolupo. Τι πρέπει να κάνω;

Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε κλικ στο link «Ξέχασα το password» ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.

Θέλω να γίνω μέλος στο Primolupo . Πώς μπορώ να το κάνω;

Για να γίνεις μέλος κάνεις κλικ στο «Γίνε μέλος» στην πάνω δεξιά πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Τώρα μπορείς κι εσύ να αγοράσεις από το Primolupo!

Γιατί να κάνω εγγραφή στο Primolupo;

Η εγγραφή στο site μας βοηθάει να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στο Primolupo έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου wish list και να έχεις όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλεις.

Πληρωμή

Πώς πληρώνω στο Primolupo;

Στο Primolupo πληρώνεις με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου.

Αποστολή παραγγελίας

Μπορεί να παραλάβει άλλος την παραγγελία μου από το Primolupo;

Μπορείς να παραγγείλεις από το Primolupo και να ορίσεις εσύ ποιος θα παραλάβει.

Ποιά είναι η χρέωση μεταφορικών στο Primolupo;

Για παραγγελίες κάτω των 59 € η χρέωση των μεταφορικών είναι 4 € (έως 2 κιλά) για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες άνω των 59 €, δεν χρεώνεσαι καθόλου μεταφορικά κόστη.

Πότε παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το Primolupo;

Στο site μας, ακριβώς κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος, αναγράφονται οι ημέρες παράδοσης. Για την ακρίβεια:

Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα χρειάζονται 1-4 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.

Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα χρειάζονται 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας» χρειάζονται ως 15 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το Primolupo;

Το Primolupo σου παραδίδει σε όποιο μέρος επιλέξεις μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.

Παραγγελία

Πώς βρίσκω το μέγεθος που μου ταιριάζει στο Primolupo;

Στο Primolupo βρίσκεις ακριβώς το μέγεθος που σου ταιριάζει σε όλα τα ρούχα του site, χρησιμοποιώντας το μεγεθολόγιο που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν, κάνοντας κλικ στο «Βρες το νούμερό σου».

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το Primolupo;

Α) Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 17:00, μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου έως τις 17:00 της ίδιας ημέρας.

Β)Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 17:00, μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι τις 17:00 της επόμενης ημέρας.

Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει.

Θα θέλαμε ωστόσο να σου υπενθυμίσουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου, επιτρέπονται έως 2 αλλαγές ανά παραγγελία (πριν αυτή παραδοθεί στην εταιρεία courier στις 17:00).

Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς (10:00 – 14:00) ή μέσω e-mail στο info@Primolupo.gr . Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ

Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το Primolupo;

Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail ή/και SMS για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου:

α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία

β) Όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις ένα νέο e-mail για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας με τον κωδικό (voucher) που έχεις λάβει στο www.taxydroniki.com/track.

Πώς παραγγέλνω από το Primolupo ;

Στο Primolupo παραγγέλνεις οποιαδήποτε στιγμή online, είτε κάνοντας σύνδεση με τους κωδικούς σου, είτε απλά κάνοντας κλικ στην επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι» που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 6940972126   Δευτέρα ως Σάββατο: 10:00 – 14:00.

Επιστροφή

Πληρώνω μεταφορικά για την επιστροφή προϊόντων στο Primolupo ;

Για τα προϊόντα που η επιστροφή τους γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, η χρέωση μεταφορικών είναι στον πελάτη.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το Primolupo ;

Μπορείς να επιστρέψεις-αντικαταστήσεις οποιοδήποτε προϊόν έχεις αγοράσει από το Primolupo αρκεί να καλύπτει τις παρακάτω προϋποθέσεις: βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως και το παρέλαβες, δηλαδή δεν υπάρχουν σημάδια χρήσης και δεν έχουν αφαιρεθεί οι κάθε είδους επισημάνσεις του (π.χ. καρτελάκι, νούμερο) και απαραίτητα εφόσον συνοδεύονται με την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης.

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος πραγματοποιείται μόνο μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής και πρέπει να περιλαμβάνει μαζί υποχρεωτικά το έντυπο αλλαγής, καρτελάκι, απόδειξη, στην οδό Μοναστηρίου 90 ΤΚ 54627, Θεσσαλονίκη. Χρεώνεται ο πελάτης τα έξοδα αντικατάστασης.

Παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα «Πολιτική Επιστροφής»

Άλλες ερωτήσεις

Μπορώ να ενημερώνομαι για νέα & προσφορές της PrimoLupo;

Ναι κάνοντας εγγραφή στο newsletter της εταιρίας μπορείτε να ενημερώνεστε για νέα, τάσεις της μόδας, και προσφορές. Για την εγγραφή σας στο newsletter παρακαλούμε συμπληρώστε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο στο κάτω μέρος της σελίδας.

Τα στοιχεία μου είναι ασφαλή;

Φυσικά, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή.

Share via: